Des de la Comissió de Festes de l’AMPA ja estem preparant la IX Fira de Santa Llúcia. Com sabeu, es tracta d’una activitat festiva que té per finalitat recollir diners pels projectes solidaris de la nostra Escola i també per La Marató de TV3. Enguany farem la Fira el dijous 12 de desembre.

La Fira de Santa Llúcia és una activitat que organitzem per promoure els valors de la
solidarietat i voluntariat. Vet aquí que la participació i implicació de mares i pares de l’Escola és fonamental.

Podeu participar de les següents maneres:

• El·laborant manualitats/obsequis per vendre-les durant la Fira.
  • Organitzant un taller dies abans de la Fira.
  • Col·laborant els dies previs i el mateix dia en la preparació de la Fira.

També tindrem el ja tradicional “Toca-Toca”. Us demanem que si a l’empresa on treballeu, o alguna altra que conegueu bé, tenen material publicitari, divulgatiu o promocional que puguessin donar-nos per incloure’l com a regal, ens digueu amb qui hem de contactar per recollir-lo. Ja sabeu que com més i millors són els regals més atractiva és aquesta tòmbola.

Ens ha confirmat la visita el Patge Reial que recollirà les cartes que els nens i nenes vulguin fer arribar a Ses Majestats els Reis d’Orient. I també hi haurà el Caga-Tió del Puiggraciós perquè tots els nens i nenes de l’Escola puguin divertir-s’hi una estona.

I recordeu de reservar-vos la tarda del 12 de desembre per participar activament a la IX Fira de Santa Llúcia. Tothom és necessari per la solidaritat de la nostra Escola. Podeu contactar amb nosaltres al correu electrònic festes@afaescolapuiggracios.cat

Comissió de Festes
Associació de Mares i Pares d’Alumnes
Escola Puiggraciós

La configuració de les galetes d'aquesta web està definida com a "permet galetes" per poder oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració de galetes o bé cliques a "Acceptar" entendrem que hi estàs d'acord.

Tanca