Ja estem preparant la Festa de Fi de Curs. Es tracta d’una activitat familiar i festiva que organitzem en col·laboració amb tot l’equip docent i professional de la nostra Escola.

Com ja us vam avançar, la Festa serà el dissabte 8 de juny. Després de gaudir de l’espectacle que els nostres fills i filles faran a la pista començarà la part que organitza l’AMPA. En breu us informarem dels horaris i les activitats que s’han preparat per enguany.

Necessitem voluntaris!

La Festa de Fi de Curs és una activitat familiar que requereix de la participació voluntària de moltes mares i pares. Més concretament calen voluntaris/es per fer els següents serveis:

Personal per Exteriors

preparació i muntatge de taules, cadires, llumetes, escenari, valles, papereres, recollida després al final de la Festa, escobrada general,… Es comença el divendres per la tarda i es segueix el dissabte pel matí.

Personal Cuina

fer entrepans, cuinar, recollida de pastissos, preparar/separar comandes de 6è, distribució de tot pel menjador,… Es fa dissabte pel matí.

Personal Barra

muntatge de les barres, carregar neveres, repartir gel, entrega de begudes,… Es comença el divendres per la tarda, es segueix el dissabte pel matí i durant la Festa.

Personal Rifa

preparar tires de números per vendre, recollir obsequis a sortejar, control i venda de números durant la Festa, sorteig,… Es prepara el dissabte pel matí i es fa durant la Festa.

Personal per Caixes

Venda de tiquets, entrega d’entrepans, entrega i recollida de gots, pastissos, cafès,… Aquest servei es reparteix per torns durant la Festa.

Viu la festa des de dintre!

Tothom que vulgui donar un cop de mà en algun d’aquests serveis serà molt ben rebut. Pel servei de Caixes us preguem que indiqueu la vostra dispobilitat a través dels enllaços de cada classe o directament a la Comissió de Festes o Junta de l’AMPA (festes@afaescolapuiggracios.cat, junta@afaescolapuiggracios.cat).

Comissió de Festes

AMPA – Escola Puiggraciós

La configuració de les galetes d'aquesta web està definida com a "permet galetes" per poder oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració de galetes o bé cliques a "Acceptar" entendrem que hi estàs d'acord.

Tanca