Benvolgudes famílies d’esport escolar!

Les activitats dels dissabtes fan una aturada nadalenca i es reprendran el dissabte 11 de gener del 2020 amb la participació de tot l’alumnat d’esport escolar al cros de les Franqueses del Vallès.

Per tal de facilitar la participació dels vostres fills i filles a aquest esdeveniment, des de l’Àrea d’esports de l’Ajuntament de la Garriga, es posa a la vostra disposició un autocar per fer el trajecte d’anada i tornada dels infants.

Així doncs, us demanem que empleneu el formulari que trobareu a continuació per planificar les places d’autocar a reservar i les inscripcions al cros. (L’heu d’omplir encara que aneu amb el vostre cotxe).

Clic aquí per anar al formulari d’inscripció

Se sortirà de l’esplanada de l’Avinguda Generalitat, al costat de l’escola bressol Les Caliues a les 10.30 h. L’hora aproximada d’arribada a la Garriga serà les 14.00 h.

Us aconsellem que cada infant porti una motxilla petita amb alguna cosa per esmorzar i una ampolleta d’aigua.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració!
Aprofitem per desitjar-vos molt bones festes i un magnífic any nou!

Comitè Tècnic de l’esport escolar de la Garriga