La comissió de Carnestoltes informa:

Ja tenim proposta guanyadora! Un cop fet el buidatge de totes les idees rebudes a la bústia de propostes pel Carnestoltes 2020, hi ha hagut una que ha estat la més proposada amb diferència de tal manera que no resulta necessari fer una segona volta de votacions.

Per tant, el tema del Carnestoltes 2020 de l’Escola Puiggraciós serà…

Tenim moltes idees per fer una comparsa ben bonica amb aquest tema però creiem que en necessitem més per a que sigui una festa de Carnestoltes participativa i divertida.

Decissió definitiva el proper 15 de novembre.

És per això que us convidem a totes les famílies a una reunió el proper divendres, 15 de novembre a les 16:45h al menjador de l’escola per posar en comú idees i propostes per la comparsa (i sabreu quin és el tema escollit!)

Us esperem a tots i totes!