Benvolgudes famílies,

Us convoquem a la propera Assemblea General Ordinària de l’AMPA del CEIP Puiggraciós que tindrà lloc el dimarts, 10 de desembre, a les 21 hores al menjador de l’escola, per a tractar dels següents punts de l’ordre del dia.

1. Carnestoltes, darreres novetats
2. Valoració projecte pati-botifarrada
3. Comissió de Sostenibilitat, novetats accions previstes i realitzades
4. Consell Escolar: informar de les darreres reunions i de la trobada de Consells Escolars del poble
5. Festa de Santa Llúcia, informar dels preparatius
6. Lloc de treball biblioteca/extraescolars
7. Valoració entrega de xandalls
8. Menjador, resum reunió amb direcció
9. Feedback de la reunió amb direcció
10. Renovació Junta AMPA – Eleccions
11. Precs i preguntes

En relació amb el punt 10 de l’ordre del dia, us recordem que poden ser electors i elegibles tots els associats i associades de ple dret de l’associació, els quals es poden presentar en tot moment durant l’assemblea, essent el número màxim de membres de la Junta Directiva vint-i-cinc socis i sòcies de ple dret.

La Junta directiva

Us hi esperem!!
Tu també fas AMPA!!

La configuració de les galetes d'aquesta web està definida com a "permet galetes" per poder oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració de galetes o bé cliques a "Acceptar" entendrem que hi estàs d'acord.

Tanca