ACTUALITZACIÓ DELS HORARIS

Després de rebre totes les inscripcions, hem hagut de variar horaris per tal de que tot l’alumnat inscrit pugui realitzar les activitats amb tranquil·litat. Alguns dels canvis han estat:

Per l’activitat de Piscina s’obre un tercer grup els dimarts a la mateixa hora, per a les famílies que ens han confirmat disponibilitat. Si alguna família més vol passar l’activitat a dimarts, que ens ho faci saber. Encara hi ha places lliures per apuntar-se. Reunió informativa: divendres 4 d’octubre a les 16.30h a la biblioteca de l’escola.

• L’activitat de mecanografia, ajuntarem a totes les edats al mateix grup, ja que cadascú pot portar el seu propi ritme.
  • El primer dia de l’activitat de batucada ajuntarem els dos grups, per tal de triar els diferents nivells.
  • Els grups de 2n A-B de circ, per la quantitat d’alumnes inscrits els hem separat per tal que els grups puguin treballar millor.

Fem crida als alumnes interessats per apuntar-se a la següent activitat, doncs no han obtingut el nombre mínim d’inscripcions per a poder-se obrir:

• Manualitats grup de P4/P5

Encara esteu a temps per a portar la vostra inscripció i deixar-la al menjador de l’escola.

NOTA:

• Totes les activitats extraescolars començaran el dimarts 1 d’octubre de 2019 i finalitzaran el 29 de maig de 2020.
  • L’activitat de piscina finalitzarà el 20 de juny de 2020
  • Tot l’alumnat que marxi a casa a dinar, les entrades i recollides s’hauran de fer per la porta del menjador, excepte els alumnes que realitzin esport escolar que sortiran per la porta de consergeria. En cas d’anar sol s’haurà de signar una autorització.

Per a qualsevol consulta posar-se en contacte amb:
– Sofia Garcia (Coordinadora d’activitats extraescolars) de les 11.00 fins les 15.00h
– Joan (Coordinador d’esport escolar) de les 11.00 fins les 12.00h
o al mail: extraescolars@afaescolapuiggracios.cat, Telèfon de contacte 662 672 223

A continuació trobareu les documents actualitzats en PDF de les activitats extraescolars per a infants i adults.

Circular d’inscripció de les activitats extraescolars per a infants

Clic aquí per descarregar el document activitats extraescolars per a infants en format PDF per imprimir

Circular d’inscripció de les activitats extraescolars per a adults

Clic aquí per descarregar el document activitats extraescolars per a adults en format PDF per imprimir