DIVENDRES-SAMARRETA-b

El 30 abril ens vam reunir un grup de pares i mares de l’escola que acabàvem de crear la comissió “sostenibilitat”. L’objectiu és donar informació sobre el canvi climàtic ( causes, conseqüències…), donar eines per actuar a nivell individual i local i impulsar un canvi en la nostra manera de viure i consumir.

Arreu del món molta gent està organitzant moviments per demanar als estats i les grans empreses d’actuar a favor del medi ambient i prendre mesures ràpides i eficaces ja.

Des de fa uns quants mesos el moviment “Fridays For Future”, per exemple, es mobilitza els divendres fent manifestacions per tot el món. Aquest moviment el va iniciar Greta Thunberg, una adolescent sueca que va proposar deixar d’anar a classe els divendres per manifestar-se davant el parlament d’Estocolm exigint mesures contra el canvi climàtic.

Per a recolzar aquest moviment d’estudiants i formar-ne part podeu proposar als vostres fill/es portar els divendres una samarreta amb el lema “Divendres pel futur”,  amb dibuixos i frases en favor del medi ambient. Us la podeu fer vosaltres mateixes o bé venir a estampar-la el divendres 10 de maig a les 16.30 i el dissabte 25 de maig a les 11.00 a l’escola, coincidint amb el projecte pati.

Els alumnes que volgueu estampar-la, haureu de portar-vos la samarreta de casa (no la compreu expressament, siusplau! porteu-ne una de vella que ja tingueu).

Us animem a totes a afegir-vos a la comissió i aportar les vostres propostes, així com les dels/les vostres fill/es que segur que són molt bones!

Us hi esperem!
La comissió sostenibilitat: sostenibilitat@afaescolapuiggracios.cat

La configuració de les galetes d'aquesta web està definida com a "permet galetes" per poder oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració de galetes o bé cliques a "Acceptar" entendrem que hi estàs d'acord.

Tanca