A través de la Comissió CORPUS hem col·laborat en la preparació i confecció de la catifa de Corpus. També s’ha preparat i muntat la Font de l’Ou com balla.

Aquesta és una Comissió mixta Escola-AMPA que té per funció explicar la tradició als infants, ensenyar-los a fer catifes florals i preparar la catifa i la font de l’Ou com balla per la festa del Corpus de La Garriga.

Aquest any estem contents d’haver fet ballar l’Ou pel Molt Honorable President del Parlament de Catalunya, el senyor Roger Torrent, acompanyats dels músics Grallarriga. I també per haver estat triada la nostra catifa pel póster central del Diari 9 Nou Edició del Vallès Oriental.

Donem les gràcies a tothom que va venir dissabte i diumenge a col·laborar, però més especialment a les nenes i nens de cinquè de l’Escola i llurs famílies.

Per acabar, us comuniquem que a partir de setembre ja ens posarem a treballar per preparar la propera edició que serà el diumenge dia 14 de Juny de 2020.

Que la frescor i el ritme de l’Ou com balla us acompanyi aquest estiu a totes i tots!!!

La configuració de les galetes d'aquesta web està definida com a "permet galetes" per poder oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració de galetes o bé cliques a "Acceptar" entendrem que hi estàs d'acord.

Tanca