Comissió de Menjador

El menjador de l’escola és gestionat íntegrament per l’AMPA, tenim cuina pròpia on es cuina cada dia per més de 300 alumnes, amb uns menús ben equilibrats i boníssims.

Els principals subministradors són botigues de La Garriga, de proximitat i els nostres objectius són oferir un menjar de qualitat per els nostres fills i filles, així com treballar i fomentar tots els aspectes pedagògics relacionats amb el treball d’educació en els hàbits, que envolten el tema alimentari.

Tanmateix, donem responsabilitats als nostres infants (treball de càrrecs; reciclatge, llevar al petits de P3… ).

La comissió, a part del menjador també gestiona els serveis d’acollida matinal i de tardes.

Descarrega’t AQUÍ la informació del menjador escolar del curs 2019-2020

Cuinem per més de

alumnes

Productes de Proximitat

Principals subministradors són botigues de La Garriga

Servei acollida

Matinal i tardes

Col·laboració

Donem responsabilitats als nostres infants

T’agradaria participar a la Comissió de Menjador?

Necessitem la teva ajuda!

Vols participar i ajudar a l’Ampa a fer una escola millor?

Aquesta associació està oberta a totes les famílies. Totes les mares i pares estan convidats a col·laborar amb l’associació. La participació amb l’AMPA afavoreix que mantinguem una actitud activa davant el que succeeix en el centre afavorint l’educació dels nostres fills/es.

Accepta les condicions

INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES
Responsable: Ampa Escola Puiggraciós
Finalitat: Gestionar l'enviament d'informació sol·licitada