Comissió de Menjador

El menjador de l’escola és gestionat íntegrament per l’AMPA, tenim cuina pròpia on es cuina cada dia per més de 300 alumnes, amb uns menús ben equilibrats i boníssims.

Els principals subministradors són botigues de La Garriga, de proximitat i els nostres objectius són oferir un menjar de qualitat per els nostres fills i filles, així com treballar i fomentar tots els aspectes pedagògics relacionats amb el treball d’educació en els hàbits, que envolten el tema alimentari.

Tanmateix, donem responsabilitats als nostres infants (treball de càrrecs; reciclatge, llevar al petits de P3… ).

La comissió, a part del menjador també gestiona els serveis d’acollida matinal i de tardes.

Messures especials COVID-19

Aquest atípic curs que comença també afecta a la organització del menjador. Us volem explicar com ho hem organitzat i quins canvis hem fet per poder donar el servei i complir amb les mesures sanitàries enfront de la COVID19. Però no tot són canvis, us podem garantir que el menjar que servirem serà tan bo com cada any!

• Com funcionarà el menjador aquest curs?

Els grups de menjador seran els mateixos dels grups classe

Això vol dir que tots els nens d’una classe dinaran junts, i també hauran de mantenir el grup al pati, sense poder relacionar-se amb els nens d’altres classes.

MÉS MONITORS

Tindrem 18 grups de primària (3 per curs) i 8 grups de preescolar (3 de P5 i P4 i 2 de P3). Per poder atendre tots aquests grups s’ampliarà la plantilla de monitors de 13 a 22. D’aquesta manera aconseguim que cada grup de preescolar tingui assignat un monitor exclusiu per ell. A primària, els tres grups de cada curs tindran assignats una parella de monitors, també exclusius per a ells. I queden dues persones de reforç que s’ocuparan de la preparació dels menjadors (neteja, desinfecció, ventilació i parar taula). S’ha sol·licitat una ajuda a la Generalitat per poder fer front a la despesa que suposa l’ampliació de personal.

TORNS I ESPAIS

Per poder deixar prou distància haurem d’utilitzar com a menjador altres espais. A més, com que entre torn i torn s’ha de ventilar, netejar i desinfectar, no es poden fer 3 torns com es feia fins ara. Els infants de P3 dinaran a l’aula i ens reservem el dormitori per utilitzar de menjador en cas de necessitat. Els torns de menjador queden de la següent manera:

De 12:30 a 13:30 h

· P3 aules de P3

· P4, P5  menjador d’infantil

· 1r, 2n menjador de primària

De 14:00 a 15:00 h

· 3r, 4rt menjador d’infantil

· 5è, 6è menjador de primària

P3 farà la migdiada al gimnàs.

NETEJA

De 12:00 a 12:30, i de 13:30 a 14:00, neteja, desinfecció i ventilació dels espais de menjador.

CONTROL DE TEMPERATURA

Per normativa estem obligats a mesurar la temperatura a tots els nens i portar un registre del mateix.

COMPRA DE NOU MATERIAL

També per normativa sanitària, s’han substituït tots els gots i gerres de vidre per uns de policarbonat, i s’han comprat safates d’alumini individuals i plats nous. També s’ha equipat la cuina amb dispensadors de paper i papereres.

• Hi haurà acollida aquest curs?

Si, se segueix oferint el mateix servei d’acollida que el curs anterior.

DOS GRUPS, MÉS MONITORS

Per mesures COVID, hi hauran dos grups d’acollida, amb dos monitors cadascú. Els nens de P3, P4 i P5 faran l’acollida al menjador de infantil, mentre que els infants de 1r a 6è estaran al menjador de primària. Es prendrà la temperatura i es netejaran les mans amb gel hidroalcohòlic. Tindrem dos monitors per a cada grup, això suposa doblar els monitors d’acollida respecte l’any passat. Quan sigui hora d’anar a classe, els baixarem en grups espaiats cada 5 minuts (quan les mestres ens ho diguin).

Esperem que, a tot i les dificultats, puguem gaudir d’un bon curs!

Descarrega’t AQUÍ la informació del menjador escolar del curs 2020-2021

Cuinem per més de

alumnes

Productes de Proximitat

Principals subministradors són botigues de La Garriga

Servei acollida

Matinal i tardes

Col·laboració

Donem responsabilitats als nostres infants

T’agradaria participar a la Comissió de Menjador?

Necessitem la teva ajuda!

Vols participar i ajudar a l’Ampa a fer una escola millor?

Aquesta associació està oberta a totes les famílies. Totes les mares i pares estan convidats a col·laborar amb l’associació. La participació amb l’AMPA afavoreix que mantinguem una actitud activa davant el que succeeix en el centre afavorint l’educació dels nostres fills/es.

Accepta les condicions

INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES
Responsable: Ampa Escola Puiggraciós
Finalitat: Gestionar l'enviament d'informació sol·licitada