Comissió de Festes

La comissió de festes de l’AMPA de l’escola organitza unes sèrie d’ activitats puntuals durant el calendari escolar. Tot i que ja tenen una llarga tradició dins de la vida de l’escola val a dir que aquestes no són invariables, i per suposat, sempre se’n poden incorporar de noves.
Les activitats són les següents:

CASTANYADA DE L’ESCOLA: L’Ampa convida a tothom a vi bo i castanyes al tendall del menjador a la sortida dels nens a l’escola.

MARATÓ DE TV3: L’Ampa organitza ja fa una colla d’anys alguna acitivitat amb la finalitat de recollir diners per col.laborar amb la campanya de TV3 que s’escaigui. Per exemple el curs passat gràcies a la col.laboració dels professors i alumnes d el’escola i un munt de familiars i amics dels postres alumnes vàrem realitzar un CD de nadales. L’esperiència va ser del tot positiva, ja que a banda de cumplir amb l’objectiu d’aconseguir diners per a la Marató, va resultar ser una feina de la qual tothom va sentir-se’n del tot orgullos.

FESTA DE FI DE CURS: L’últim dissabte del calendari escolar col.laborem en la realització de la festa “més festiva de les que es fan i es desfan”, és a dir la nostra festa major. Después de les actuacions “estelars” dels postres fills, tots junts sopem., ballem i ens ho passem molt bé fins que la prudencia i el cos ens diu proa. L’Ampa organitza el Server de bar (entrepans, gelats, begudes, pastissos, cafès,…)….i algun plat d’arreu del món) i la música enllaunada amb DJs de luxe. Ningú s’ho pot perdre!!!!

T’agradaria participar a la Comissió de Festes?

Necessitem la teva ajuda!

Vols participar i ajudar a l’Ampa a fer una escola millor?

Aquesta associació està oberta a totes les famílies. Totes les mares i pares estan convidats a col·laborar amb l’associació. La participació amb l’AMPA afavoreix que mantinguem una actitud activa davant el que succeeix en el centre afavorint l’educació dels nostres fills/es.

Accepta les condicions

INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES
Responsable: Ampa Escola Puiggraciós
Finalitat: Gestionar l'enviament d'informació sol·licitada