Comissió Extraescolar

El passat 5 d’octubre, el PROCICAT va publicar les mesures que regulen les activitats extraescolars. Acollint-nos a aquesta normativa, i constatant la bona organització escolar per tal de complir amb les mesures de seguretat a les hores de menjador, hem decidit posar en marxa les activitats extraescolars, amb la idea d’iniciar-les el ​proper DILLUNS 2 de novembre​. Ho fem doncs amb l’aplicació de totes les mesures de seguretat que aquest organisme ens imposa.

Per tal de poder oferir la màxima seguretat en les activitats, i ajustar-nos a la nova distribució d’espais a l’escola, s’han fet alguns canvis:

– Totes les activitats s’han reduït 15 minuts, per tal de tenir temps a desinfectar material i ventilar els espais. Així doncs totes les activitats ara són de 45 minuts de durada, excepte Botix I-II que passa de 1’30h a 1’15h.

– La distribució de les activitats per cursos s’ha fet per assegurar que cada alumne dinarà sempre amb el seu grup de convivència de l’escola. Per això que aquest any l’horari que us presentem és pràcticament inamovible.

– Les activitats de Circ, Dansa i Batucada passen a ser a l’aire lliure.

Els cobraments es faran per mitjà de domiciliació bancària. Les famílies que encara no ens hagin facilitat un número de compte, cal que omplin el ​full​ ​SEPA ​(demaneu-lo per mail a extraescolars@ampaescolapuiggracios.cat).

PREUS de les activitats i calendari de pagament

Esport escolar* (45 min.), cost del curs segons l’opció:

• Alumnes de 1r a 6è: 97,00€
  • 2 germans en cursos de 1r-6è: 162,00€
  • 3 germans en cursos de 1r-6è: 175,00€

* Fins que no es pugui disposar de l’espai del gimnàs (ara està ocupat com a aula) no es podrà oferir l’Esport Escolar als alumnes de P4 i P5

•  El cost de totes les activitats inclou el material necessari (també el vestuari requerit per les actuacions de dansa).

• Ara, més que mai, cal assegurar tenir grups fixes d’alumnes. Les baixes han de ser justificades i s’han de comunicar per escrit via correu electrònic 15 dies abans dels pagaments.

• No es realitzarà cap devolució del pagament ja cobrat, sigui quina sigui la causa de la baixa​.

• Per a poder obrir una activitat, cal tenir un grup d’un mínim de 8 alumnes i un màxim de 10 o 12 alumnes segons l’activitat.

Les activitats començaran la primera setmana de novembre i finalitzaran l’últim divendres de maig.
    Per a qualsevol consulta posar-se en contacte amb la
    Marta Vicente (coordinadora d’activitats extraescolars) a:

–  E-mail: extraescolars@ampaescolapuiggracios.cat

–  Telèfon mòbil: 662 672 223 (preferentment whatsapp)

Descarrega’t AQUÍ les activitats, preus, horaris i Full d’Inscripció  del curs 2020-2021

Descarrega’t AQUÍ la informació de les Activitats pel proper curs 2020-2021

T’agradaria participar a la Comissió de Extraescolars?

Necessitem la teva ajuda!

Vols participar i ajudar a l’Ampa a fer una escola millor?

Aquesta associació està oberta a totes les famílies. Totes les mares i pares estan convidats a col·laborar amb l’associació. La participació amb l’AMPA afavoreix que mantinguem una actitud activa davant el que succeeix en el centre afavorint l’educació dels nostres fills/es.

Accepta les condicions

INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES
Responsable: Ampa Escola Puiggraciós
Finalitat: Gestionar l'enviament d'informació sol·licitada