Comissió Extraescolar

Benvolgudes famílies,

Ara que les coses tornen cada cop més a la normalitat, encetem el nou curs escolar amb moltes ganes i la il·lusió de continuar oferint activitats extraescolars als alumnes de l’escola de P4 a 6è, tant els que es queden al servei de menjador com els que marxen a dinar a casa.

Els cobraments es faran per mitjà de pagament bancari, amb el número de compte que heu facilitat en el full SEPA. Si no heu donat mai les dades bancàries a l’AMPA, demaneu un full a la Magda, que està els matins al menjador.

PREUS de les activitats i calendari de pagament

• Enguany l’activitat d’esport va a càrrec d’Isotròpic, i s’estructura en 3 tipus de curs segons l’edat de l’alumnat. Podeu veure l’explicació de cadascuna d’elles en el fulletó de les Activitats Extraescolars. És important, però destacar que el preu ha variat respecte al que havíem oferit fins ara.
  • El cost de totes les activitats inclou el material necessari (també el vestuari requerit per les actuacions de dansa).
  • Les baixes han de ser justificades i s’han de comunicar per escrit via correu electrònic 15 dies abans dels pagaments.
  • No es realitzarà cap devolució del pagament ja cobrat, sigui quina sigui la causa de la baixa.
  • Per a poder obrir una activitat, cal tenir un grup d’un mínim de 8 alumnes (10 en el cas de l’anglès) i un màxim de 12 o 15 alumnes segons activitat.
  • La biblioteca està oberta durant les hores de pati, i és un servei gratuït pensat per a l’alumnat de 1r a 6è.

Les activitats començaran la primera setmana d’octubre i finalitzaran al maig.
Per a qualsevol consulta posar-se en contacte amb la Marta Vicente (coordinadora d’activitats extraescolars) a:
E-mail: extraescolars@ampaescolapuiggracios.cat
Telèfon mòbil: 662 672 223 (preferentment per whatsapp)

El full d’inscripció l’heu de fer arribar ABANS DEL 22 DE SETEMBRE per e-mail, per whatsapp o deixant-lo al menjador de l’escola de 8:00 a 9:00 h

Consulta AQUÍ  la informació de les activitats per aquest curs 2021-2022

Descarrega’t AQUÍ  preus, horaris i Full d’Inscripció  del curs 2021-2022

Descarrega’t AQUÍ la informació de les Activitats pel proper curs 2020-2021

T’agradaria participar a la Comissió de Extraescolars?

Necessitem la teva ajuda!

Vols participar i ajudar a l’Ampa a fer una escola millor?

Aquesta associació està oberta a totes les famílies. Totes les mares i pares estan convidats a col·laborar amb l’associació. La participació amb l’AMPA afavoreix que mantinguem una actitud activa davant el que succeeix en el centre afavorint l’educació dels nostres fills/es.

Accepta les condicions

INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES
Responsable: Ampa Escola Puiggraciós
Finalitat: Gestionar l'enviament d'informació sol·licitada