Benvolgudes famílies,

Obrim inscripcions per a la realització de l’extraescolar de Piscina. Com cada any, l’activitat es realitzarà els dilluns i dimarts (dia a triar) de 17 a 17.45h a les instal·lacions de la Piscina Municipal. Tot seguit resumim informació sobre l’activitat i les mesures de seguretat que aquest any s’apliquen des de l’equipament:

Activitat de piscina:

• S’ha canviat la ratio a 10 nens per grup, així doncs es faran 3 grups per escola (tant extraescolars com P4).
• S’implanta el programa Piscina 3.0, segons el qual els infants romandran el màxim de temps possible dins de l’aigua (sense files i esperes fora de l’aigua)
• El material que s’usa per l’activitat es desinfecta després de cada ús. Durant el curset, el material serà personal per cada infant.

Mesures de seguretat:

• Caldrà que abans de l’inici de l’activitat, cada família ompli el document de responsabilitat de símptomes i el lliuri a l’AMPA.
• Cal desinfectar el vestidor en arribar i en marxar: cada inscrit ha de netejar l’espai que ocupa, usant el gel i papers que es trobaran dins el mateix vestidor.
• Les dutxes del vestidor estan tancades: per treure clor cal usar les dutxes del túnel d’accés a piscines (sense sabó).
• Els majors de 6 anys han de dur la mascareta: poden deixar-la al vestidor en accedir a la zona d’aigua, o si la família ho prefereix, entrar-la a la zona d’aigua i deixar-la al banc amb la tovallola.
• S’elimina la jornada de portes obertes.
• Es preservarà la distància física interpersonal de seguretat de 2 metres per aquelles persones no integrades dins d’un grup estable.
• Cal que cada dia hi hagi un adult responsable, que ha d’entrar a l’interior del recinte de piscina. Si hi ha rotació de responsables, cal facilitar el llistat al Manu (responsable de l’activitat a Piscines).
• Cal màxima puntualitat! No es permet entrar abans de l’hora assignada ni romandre al Centre un cop finalitzada l’activitat, ni l’accés/sortida sense el responsable de grup.
• A l’inici de curs es lliurarà el passi per cursetista. Aquest passi l’ha de guardar cada família per ser usat com a accés habitual a l’activitat.
• Accés als vestidors:
• Els infants majors de 7 anys han d’entrar sols a l’equipament: se’ls adjudica vestidor segons sexe. Les dues primeres setmanes poden entrar acompanyats d’1 familiar que els expliqui com netejar i fer ús del vestidor.
• Els infants menors de 7 anys poden entrar acompanyats d’un familiar: se’ls adjudica vestidor segons sexe del familiar.
• L’aforament de la sala social està limitat a 14 persones. Es prega responsabilitat en el seu ús. Com cada any, les dues primeres setmanes de curset està tancada.

IMPORTANT!

Les famílies interessades, ens heu d’enviar un mail a
extraescolars@afaescolapuiggracios.cat
,

abans del diumenge 20 de setembre,
indicant nom de l’alumne, curs, telèfon i mail de contacte.

Moltes gràcies!

La configuració de les galetes d'aquesta web està definida com a "permet galetes" per poder oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració de galetes o bé cliques a "Acceptar" entendrem que hi estàs d'acord.

Tanca