La Garriga, 1 de desembre de 2021

Lamentem comunicar-vos que a causa de l’increment dels confinaments i dels contagis que està
havent-hi, tant a l’Escola com al seu entorn, hem decidit cancel·lar la Fira de Sta. Llúcia. Aquesta decisió l’hem presa conjuntament la Comissió de Festes de l’AMPA i l’Equip Directiu de l’Escola després d’analitzar les diverses opcions possibles i els riscos que suposa per tothom.
Com sabeu, la Fira té una finalitat solidària: la recaptació de diners pel Fons solidari de l’Escola i per la Marató de TV3. És per això que hem decidit mantenir la Rifa Solidària i posar a la venda novament, els tiquets solidaris (via TPVE, com l’any passat).
Ja heu rebut informació dels alumnes de 4rt que ens ajudaran a preparar les paneres que sortejarem. Els números d’aquesta Rifa Solidària es podran comprar a l’entrada i sortida de l’Escola a partir del divendres 10 i fins al divendres 17. Fem una crida per voluntaris/es que ens ajudin en la venda dels números. El sorteig es celebrarà el dilluns 20.
Volem donar les gràcies a tothom que s’ha adreçat a nosaltres per col·laborar, contribuir i participar en la Fira. Tot allò que es pugui aprofitar per a la Rifa Solidària serà sortejat.
Us animem a contribuir per algun dels dos mitjans a fer que la recaptació sigui un èxit. Podeu contactar amb nosaltres al correu electrònic festes@afaescolapuiggracios.cat
Tothom és necessari per la solidaritat de la nostra Escola!

Comissió de Festes
Associació de Mares i Pares d’Alumnes